KORUJEN HOITO JA SÄILYTYS

NÄIN PIDÄT HUOLTA KORUISTASI

Jotta voit nauttia hankkimastasi korusta mahdollisimman pitkään, koruista tulee pitää huolta. Siten niiden alkuperäinen säihke säilyy.

LADY R -korut tehdään pinnoitettuun metallivaijeriin. Vaijeri on periaatteessa erittäin kestävä, mutta on hyvä kiinnittää huomiota muutamaan seikkaan:

    • älä väännä korua taitteelle, sillä vaijeri voi venyä tai jopa vähitellen murtua
    • säilytä korua suorana tai löysällä kiepillä, kun se ei ole käytössä
    • vältä korujen putoamista maahan sekä niiden kolhiintumista, sillä luonnonkivet ja lasi särkyvät helposti
    • säilytä korua alkuperäisessä pussissa tai erillisessä rasiassa naarmuuntumisen estämiseksi

    KORUN PUHDISTUS

    • pue aina koru viimeisenä ja riisu ensimmäisenä, jottet tule suihkineeksi esim. hiuslakkaa tai tuoksuja helmille; aineet kerääntyvät helmien pintaan ja hohto katoaa.
    • korukivistä tai lasista valmistetut korut voit hyvin pestä miedolla pesuaineella tai pyyhkiä kostealla pyyhkeellä
    • puhdistus on tärkeää tehdä säännöllisesti, sillä myös ihosta irtoaa rasvaa ja kuollutta ihosolukkoa korun pintaan
    • makeanveden helmiä on käsiteltävä varoen, sillä ne naarmuttuvat helposti. Makeanveden helmien puhdistus tulee tehdä vain kostealla, pehmeällä liinalla ja välttää kaikkien puhdistusaineiden käyttöä.

    Hopea tummuu ajan myötä, joten korun hopeaosat, kuten lukko ja leimalaatta, tulee pyyhkiä esim. hopean puhdistukseen tarkoitetulla liinalla, jotta metalli säilyy kirkkaana. Hopeaosien tummuminen ei ole tuotevirhe.

    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    Verkkokauppa LADY R - suomalainenkoru.fi

    Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

    Tilaaminen

    Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Maksaminen ja maksutavat

    Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 Jyväskylä
    Puhelin: 020 718 1830


    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

    Lady Renaissance
    Kaislatie 34 C 35
    01300 Vantaa
    ladyr(a)suomalainenkoru.fi

    Toimitustavat ja -kulut

    Toimitamme tuotteet kirjeenä tai pakettina. Toimituskulu sisältää posti- ja pakkauskulut ja on kaikissa tilauksissa sama 6,90 euroa.

    Toimitusaika

    Toimitamme tilaukset Suomeen 5-7 päivässä, tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Heinäkuussa toimitusaika voi olla noin 7-10 päivää Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä välittömästi tilaamisen jälkeen. Emme vastaa mahdollista postin/kuljetuspalvelun viivästymistä.

    Jos tarvitset tilaamasi tuotteen viimeistään tiettyyn päivään mennessä, otathan yhteyttä asiakaspalveluun.

    Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

    Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

    Palautusehdot

    Tuotteilla on 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus lukien tuotteen vastaanottopäivästä. Palautuksesta on ilmoitettava etukäteen sähköpostitse ennen 14 vrk määräajan päättymistä. Tuote on palautettava viimeistään 14 vrk kuluessa ilmoituksen jättämisestä. Palautettava tuote tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Tuote tulee pakata huolellisesti, jottei se vahingoitu kuljetuksessa. Asiakas vastaa palautuksesta johtuvista kustannuksista. Maksupalautukset suoritetaan viimeistään 14 vrk kuluessa lähetyksen saapumisesta ja tuotteen virheettömyyden toteamisesta.

    Asiakas vastaa sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta tuotteen virheellisestä käsittelystä.

    Mikäli tuotteessa on valmistusvirhe, pyydämme sinua olemana välittömästi yhteydessä asiakaspalveluun, kuvailemaan virheen ja lähettämään kuvan viestin liitteenä.

    Palautusoikeus ei koske yksilöllisesti valmistettuja, uniikkeja tilaustuotteita.

    Tuotteilla on 12 kk valmistusvirhetakuu. Takuu ei kata virheellisestä tai huolimattomasta käytöstä aiheutuneita vahinkoja. Luethan tarkkaan sivuiltamme löytyvät tuotteiden hoito-ohjeet. Vahingoittuneet tuotteet voi toimittaa korjattavaksi erillistä maksua vastaan ja tästä on sovittava etukäteen olemalla yhteydessä asiakaspalveluun.

    Lunastamaton paketti

    Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

    Ongelmatilanteet

    Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit