TIETOSUOJASELOSTE

Rekisterinpitäjällä on tietosuoja-asetuksen mukaan velvollisuus informoida selkeällä tavalla rekisteröityjä. Tämä seloste täyttää informointivelvoitteen.

1. Rekisterinpitäjä

Lady Renaissance
Kaislatie 34 C 35
01300 Vantaa

Yhteystiedot rekisteriä koskevissa asioissa

Lady Renaissance/Tiina Parikka
Kaislatie 34 C 35
01300 Vantaa
ladyr(a)suomalainenkoru.fi

Tietosuojavastaava

Lady Renaissance/Tiina Parikka
Kaislatie 34 C 35
01300 Vantaa
ladyr(a)suomalainenkoru.fi

2. Rekisteröidyt
Yrityksen asiakkaat, jotka ovat ostaneet ja/tai tilanneet Lady Renaissance:n tuotteita tai palveluita.

3. Rekisterin pitämisen peruste ja käyttötarkoitus
- Henkilötietoja käsitellään rekisteröidyn asiakassuhteen perusteella
- Henkilötietoja käsitellään suostumuksen perusteella (esim. messuilla kerätty potentiaalilista, lomakkeelle kysytty lupa markkinointiin)

4. Henkilötietojen käsittelyn ja rekisterin käyttötarkoitus
Henkilötietoja käsitellään vain ennalta määriteltyihin tarkoituksiin, jotka ovat seuraavat:
- asiakassuhteen hoitaminen
- palveluistamme tiedottaminen

5. Rekisteriin tallennettavat henkilötiedot
Asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:
- Yhteystiedot
- nimi
- osoite
- sähköposti
- puhelinnumero
- asiakastiedot
- tiedot ostetuista tuotteista/palveluista

6. Rekisteröidyn oikeudet
Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet, joiden käyttämistä koskevat pyynnöt tulee tehdä osoitteeseen

Lady Renaissance/Tiina Parikka
Kaislatie 34 C 35
01300 Vantaa
ladyr(a)suomalainenkoru.fi

Tarkastusoikeus
Rekisteröity voi tarkistaa tallentamamme henkilötiedot.

Oikeus tietojen oikaisemiseen

Rekisteröity voi pyytää oikaisemaan häntä koskevat virheelliset tai puutteelliset tiedot.

Vastustamisoikeus

Rekisteröity voi vastustaa henkilötietojen käsittelyä,mikäli kokee, että henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti.

Suoramarkkinointikielto

Rekisteröidyllä on oikeus kieltää tietojen käyttäminen suoramarkkinointiin.

Poisto-oikeus

Rekisteröidyllä on oikeus pyytää tietojen poistamista, jos tietojen käsittely ei ole tarpeen. Käsittelemme poistopyynnön, jonka jälkeen joko poistamme tiedot tai ilmoitamme perustellun syyn, miksi tietoja ei voida poistaa. On huomioitava, että rekisterinpitäjällä voi olla lakisääteinen tai muu oikeus olla poistamatta pyydettyä tietoa.

Rekisterinpitäjällä on velvollisuus säilyttää kirjanpitoaineisto. Kirjanpitolaissa (luku 2, 10 §) määritellyn ajan (10 vuotta) mukaisesti. Tämän vuoksi kirjanpitoon liittyvää aineistoa ei voida poistaa ennen määräajan umpeutumista.

Suostumuksen peruuttaminen
Jos rekisteröityä koskeva henkilötietojen käsittely perustuu ainoastaan suostumukseen, eikä esim. asiakkuuteen tai jäsenyyteen, voi rekisteröity peruuttaa suostumuksen.

Rekisteröity voi valittaa päätöksestä tietosuojavaltuutetulle
Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rajoitamme kiistanalaisten tietojen käsittelyä siksi aikaa, kunnes asia saadaan ratkaistua.

Valitusoikeus
Rekisteröidyllä on oikeus tehdä tietosuojavaltuutetulle kantelu, jos hän kokee, että rikomme henkilötietoja käsitellessämme voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä.

Tietosuojavaltuutetun yhteystiedot: https://tietosuoja.fi/etusivu

7. Säännönmukaiset tietolähteet
Asiakastiedot saadaan säännönmukaisesti:
- asiakkaalta itseltään asiakassuhteen syntyessä
- asiakkaalta itseltään verkkolomakkeen kautta

8. Säännönmukaiset tietojen luovutukset
Tietoja ei luovuteta markkinointitarkoituksiin Lady Renaissance:n ulkopuolelle.

9. Käsittelyn kesto
Henkilötietoja käsitellään pääsääntöisesti niin kauan, kuin asiakkuus on voimassa.
Markkinointilistaltamme rekisteröity pääsee poistumaan ilmoittamalla siitä jokaisessa lähettämässämme markkinointisähköpostissamme olevaan sähköpostiosoitteeseen.

10. Henkilötietojen käsittelijät
Rekisterinpitäjä ja tämän työntekijät käsittelevät henkilötietoja. Tarvittaessa voimme myös ulkoistaa henkilötietojen käsittelyn osittain kolmannelle osapuolelle, jolloin takaamme sopimusjärjestelyin, että henkilötietoja käsitellään voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti ja muutoin asianmukaisesti.

11. Rekisterin suojauksen periaatteet
Kaikki manuaalisessa muodossa olevat henkilötiedot säilytetään lukitussa tilassa. Sähköisessä muodossa oleva aineisto on tallennettu erilliselle, ulkoiselle kovalevylle, joka säilytetään lukitussa tilassa.

12. Tietojen siirto EU:n ulkopuolelle
Henkilötietoja ei siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Verkkokauppa LADY R - suomalainenkoru.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830


Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Lady Renaissance
Kaislatie 34 C 35
01300 Vantaa
ladyr(a)suomalainenkoru.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimitamme tuotteet kirjeenä tai pakettina. Toimituskulu sisältää posti- ja pakkauskulut ja on kaikissa tilauksissa sama 6,90 euroa.

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset Suomeen 5-7 päivässä, tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Heinäkuussa toimitusaika voi olla noin 7-10 päivää Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä välittömästi tilaamisen jälkeen. Emme vastaa mahdollista postin/kuljetuspalvelun viivästymistä.

Jos tarvitset tilaamasi tuotteen viimeistään tiettyyn päivään mennessä, otathan yhteyttä asiakaspalveluun.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Tuotteilla on 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus lukien tuotteen vastaanottopäivästä. Palautuksesta on ilmoitettava etukäteen sähköpostitse ennen 14 vrk määräajan päättymistä. Tuote on palautettava viimeistään 14 vrk kuluessa ilmoituksen jättämisestä. Palautettava tuote tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Tuote tulee pakata huolellisesti, jottei se vahingoitu kuljetuksessa. Asiakas vastaa palautuksesta johtuvista kustannuksista. Maksupalautukset suoritetaan viimeistään 14 vrk kuluessa lähetyksen saapumisesta ja tuotteen virheettömyyden toteamisesta.

Asiakas vastaa sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta tuotteen virheellisestä käsittelystä.

Mikäli tuotteessa on valmistusvirhe, pyydämme sinua olemana välittömästi yhteydessä asiakaspalveluun, kuvailemaan virheen ja lähettämään kuvan viestin liitteenä.

Palautusoikeus ei koske yksilöllisesti valmistettuja, uniikkeja tilaustuotteita.

Tuotteilla on 12 kk valmistusvirhetakuu. Takuu ei kata virheellisestä tai huolimattomasta käytöstä aiheutuneita vahinkoja. Luethan tarkkaan sivuiltamme löytyvät tuotteiden hoito-ohjeet. Vahingoittuneet tuotteet voi toimittaa korjattavaksi erillistä maksua vastaan ja tästä on sovittava etukäteen olemalla yhteydessä asiakaspalveluun.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit